Przetargi ZUWIK


"Wykonanie otworu wiertniczego Gołuchowice G-1 z przeznaczeniem na studnię głębinową"

2008-08-12



OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych, ul. Ściegna 9, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0-32 6741338, fax 0-32 6741338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy Urzędu Gminy.


SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie otworu wiertniczego Gołuchowice G-1 z przeznaczeniem na studnię głębinową.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest realizacja zadania pn. Wykonanie otworu wiertniczego Gołuchowice G-1 z przeznaczeniem na studnię głębinową
2. W ramach realizowanego zadania przewiduje się wykonanie otworu studziennego o wydajności ok. 50 m3/h, i głębokości ok. 90,0 m, który będzie ujmował wody podziemne z utworów triasu środkowego.
3. Szczegółowy zakres prac będący przedmiotem zamówienia został określony w projekcie prac geologicznych wraz z aneksem i obejmuje:
4. Wiercenie systemem mechanicznym, obrotowym na płuczkę biodegradującą: świdrem gryzowym średnicy ? 444mm do głębokości około 10,0m pod rury osłonowe o średnicy ? 356mm, osadzone szczelnie w korku cementowym wykonanym do powierzchni po związaniu cementu wiercenie, świdrem gryzowym o średnicy ? 311mm, do końcowej głębokości około 90,0m (5,0m poniżej spągu dolomitów kruszconośnych)
5. Zabudowę kolumny filtracyjnej, przy użyciu prowadników, wykonanej z rur grubościennych PVC DN 200, o grubości ścianki s-10mm, średnicy wewnętrznej ?200mm i przewidywanej konstrukcja filtra: kolumna filtracyjna PCV - ? 200mm rura nadfiltrowa PCV - dł. 65,0m (0,0 - 65,0m) filtr właściwy PCV - dł. 20,0m (65,0 - 85,0 m) rura podfiltrowa PCV - dł. 5,0m (85,0 - 90,0m).
6. Umieszczenie obsypki żwirowej, kwarcowej o granulacji 2-5mm, a następnie przybitki z piasku o grubości 5,0m i zaiłowanie do powierzchni.
7. Przeprowadzenie pompowania oczyszczającego i pomiarowego w tym: pompowania oczyszczającego, pompą głębinową o wydajności ok. 50-80m3/h, do czasu całkowitego oczyszczenia wody z zawiesin mechanicznych stabilizacji poziomu zwierciadła odkażania trwającego co najmniej 24h. pompowania oczyszczającemu do czasu usunięcia środka odkażającego. pompowania pomiarowego na trzech stopniach dynamicznych, trwających po 24h, wg zasady: I stopień Q1 = 1/3 Qmax II stopień Q2 = 2/3 Qmax III stopień Q3 = Qmax stabilizacji zwierciadła 8.Prowadzenie ciągłego dozoru geologicznego w tym: prowadzenie opróbowania przewiercanych skał prowadzenie obserwacji i pomiarów zwierciadła wody dokumentowanie postępu robót górniczych i geologicznych.
9. Pobór próbek wód i wykonanie analiz bakteriologicznych oraz analiz fizyko-chemicznych, pod koniec każdego stopnia pompowania otworu studziennego Gołuchowice G-1, w zakresie podanym w projekcie prac geologicznych
10. Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 19.12.2008.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp
2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp,
3. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu studni wierconych o wartości co najmniej 100 000 zł. (słownie sto tysięcy zł) brutto każde. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót - wg załącznika nr 6, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie.
4. dyspononują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym:
a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania robotami górniczymi
b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac w zakresie poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych Powyższe należy opisać w przedkładanym wykazie osób wg załącznika nr 5 oraz potwierdzić stosownymi uprawnieniami.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

1. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru określonego w załączniku nr 1 do siwz. Wymagana forma dokumentu - oryginał
2. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu:
a)oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał
b) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg załącznika nr 3.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub posidajacy potwierdzenie jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
d) wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami górniczymi oraz osób posiadających uprawnienia do wykonywania prac w zakresie poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych - wg zalacznika nr 5 Wymagana forma dokumentów: wykaz osób przewidzianych powykonywania prac - oryginał uprawnienia - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
e) wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie,, wg wzoru określonego w załączniku nr 6 do siwz wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagana forma dokumentów: wykaz wykonanych robót - oryginał dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę 3. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia. Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza
5. Oświadczenie o podwykonawcach z art. 36 ust. 4 Pzp wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz, Wymagana forma dokumentu - oryginał

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
www.siewierz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).



Specyfikacja istotnych warunków zamówienia [ ZIP ] [ 4.88 MB ]
Ogłoszenie o wyniku postępowania [ PDF ] [ 0.06 MB ]

Ogłoszenie o przetargu zostało wyświetlone 2487 razy.   drukuj ogłoszenie