Przetargi ZUWIK


Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu

2009-08-14



??? Siewierz: Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 278820 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych , ul. Ściegna 9, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0-32 6741338, faks 0-32 6741338.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.rok produkcji koparko-ładowarki - nie starsza niż 2001, 
    2. gwarancja na układ przeniesienia napędu i hydraulikę liczona od daty odbioru maszyny - minimum 12 miesięcy, 
    3. autoryzowany serwis w promieniu do 50 km, 
    4. silnik wysokoprężny o mocy minimum 60 kW, 
    5. napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 
    6. blokada mechanizmu różnicowego, 
    7. stalowa osłona układu napędowego, 
    8. most przedni wahliwy, 
    9. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 
    10. układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, 
    11. koparkowy kształt wysięgnika, 
    12. gniazda sworzni ramy obrotowej/podstawy wysięgnika zaopatrzone w wymienne tuleje,
    13. układ hamulcowy działający na jedna lub dwie osie z możliwościami hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu, 
    14. elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy, 
    15. pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o wydajności minimum 150 l/min, 
    16. cisnienie robocze w układzie hydraulicznym minimum 200 bar, 
    17. kabina operatora typu ROPS i FOBS wyposażona w dwoje drzwi oraz wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, 
    18. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacja luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe, 
    19. łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 z zębami i widłami do palet,
    20. wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3300mm, 
    21. ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania nie mniej jak 5800 mm,
    22. dwie łyzki koparki o szerokości 610 mm oraz 305 mm, 
    23. sterowanie ramieniem koparki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych, 
    24. wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenie pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające przepisom prawa, 
    25. dostawa na miejsce garażowania na koszt Dostarczającego, 
    26. szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej, 
    27. wymagane przeglądy serwisowe co 500 mtg. 
    28. warunki płatności: przelewem w ciągu 30 dni. Płatność będzie następowała w trzech transzach:
      I - 50% wynagrodzenia umownego brutto - po dostarczeniu przedmiotu zamówienia i odbiorze potwierdzonym protokołem odbioru,
      II - 25% wynagrodzenia umownego brutto - w terminie do 31 grudnia 2009 r,
      III - 25% wynagrodzenia umownego brutto - w terminie do 31 stycznia 2010 r.
      Termin realizacji: 7 dni od podpisania umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.


SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy co zostanie potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymienionymi poniżej.

- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu:

Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty:

    1. Formularz oferty wg zał. nr 1. 
    2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
    3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e).Pełnomocnictwo podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 
    4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo  zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6.Opis techniczny potwierdzający spełnianie parametrów technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.wg zał. nr 4. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,
    5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.


SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz powiat będziński.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00,
miejsce: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz powiat będziński.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

DYREKTOR
ZAKŁADU USŁUG WODNYCH
I KANALIZACYJNYCH W SIEWIERZU

Andrzej Dyszy




Specyfikacja istotnych warunków zamówienia [ ZIP ] [ 412.27 KB ]
Zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty - 01.09.2009 [ PDF ] [ 52.00 KB ]

Ogłoszenie o przetargu zostało wyświetlone 2099 razy.   drukuj ogłoszenie