??? Siewierz: Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu Numer ogłoszenia: 278820 - 2009; data zamieszczenia: 14.08.2009 OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych , ul. Ściegna 9, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0-32 6741338, faks 0-32 6741338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
-
Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1.rok produkcji koparko-ładowarki - nie starsza niż 2001,
-
gwarancja na układ przeniesienia napędu i hydraulikę liczona od daty odbioru maszyny - minimum 12 miesięcy,
-
autoryzowany serwis w promieniu do 50 km,
-
silnik wysokoprężny o mocy minimum 60 kW,
-
napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie,
-
blokada mechanizmu różnicowego,
-
stalowa osłona układu napędowego,
-
most przedni wahliwy,
-
układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie,
-
układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki,
-
koparkowy kształt wysięgnika,
-
gniazda sworzni ramy obrotowej/podstawy wysięgnika zaopatrzone w wymienne tuleje,
-
układ hamulcowy działający na jedna lub dwie osie z możliwościami hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu,
-
elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy,
-
pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o wydajności minimum 150 l/min,
-
cisnienie robocze w układzie hydraulicznym minimum 200 bar,
-
kabina operatora typu ROPS i FOBS wyposażona w dwoje drzwi oraz wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa,
-
stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacja luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe,
-
łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 z zębami i widłami do palet,
-
wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3300mm,
-
ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania nie mniej jak 5800 mm,
-
dwie łyzki koparki o szerokości 610 mm oraz 305 mm,
-
sterowanie ramieniem koparki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych,
-
wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenie pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające przepisom prawa,
-
dostawa na miejsce garażowania na koszt Dostarczającego,
-
szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej,
-
wymagane przeglądy serwisowe co 500 mtg.
-
warunki płatności: przelewem w ciągu 30 dni. Płatność będzie następowała w trzech transzach: I - 50% wynagrodzenia umownego brutto - po dostarczeniu przedmiotu zamówienia i odbiorze potwierdzonym protokołem odbioru, II - 25% wynagrodzenia umownego brutto - w terminie do 31 grudnia 2009 r, III - 25% wynagrodzenia umownego brutto - w terminie do 31 stycznia 2010 r. Termin realizacji: 7 dni od podpisania umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy co zostanie potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymienionymi poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty:
-
Formularz oferty wg zał. nr 1.
-
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
-
Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e).Pełnomocnictwo podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
-
Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5.Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6.Opis techniczny potwierdzający spełnianie parametrów technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.wg zał. nr 4. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,
-
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt.2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz powiat będziński.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz powiat będziński.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG WODNYCH I KANALIZACYJNYCH W SIEWIERZU
Andrzej Dyszy
|