?? Siewierz: Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu
Numer ogłoszenia: 337134 - 2009; data zamieszczenia: 29.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych , ul. Ściegna 9, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0-32 6741338, faks 0-32 6741338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: zakład budżetowy administracji samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę koparko-ładowarki dla Zakładu Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu.
2. Szczegółowe warunki dostawy: a) przedmiot dostawy winien być zgodny z parametrami techniczno-eksploatacyjnymi określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, b) wymagany rok produkcji koparko-ładowarki - nie starsza niż 2003 r. o następujacych parametrach:
1. autoryzowany serwis w promieniu do 50 km, 2. silnik wysokoprężny o mocy minimum 60 kW, 3. napęd na obie osie 4x4 z możliwością wyboru napędu na jedną lub dwie osie, 4. blokada mechanizmu różnicowego, 5. stalowa osłona układu napędowego, 6. most przedni wahliwy, 7. układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie, 8. układ koparki wyposażony w przesuw boczny ramienia koparki, 9. koparkowy kształt wysięgnika, 10. gniazda sworzni ramy obrotowej/podstawy wysięgnika zaopatrzone w wymienne tuleje, 11. układ hamulcowy działający na jedna lub dwie osie z możliwościami hamowania lewym lub prawym kołem tylnego mostu, 12. elektryczny przełącznik zmiany kierunku jazdy, 13. pompa hydrauliczna wielotłoczkowa o wydajności minimum 150 l/min, 14. cisnienie robocze w układzie hydraulicznym minimum 200 bar, 15. kabina operatora typu ROPS i FOBS wyposażona w dwoje drzwi oraz wentylację, ogrzewanie, pneumatycznie zawieszony fotel operatora, pasy bezpieczeństwa, 16. stabilizatory tylne niezależne, wysuwane hydraulicznie z regulacja luzu, wyposażone w poduszki antypoślizgowe, 17. łyżka ładowarki wielofunkcyjna o pojemności minimum 1,0 m3 z zębami i widłami do palet, 18. wysokość załadunku łyżki ładowarki do sworznia obrotu minimum 3300mm, 19.ramię koparki o zmiennej długości z wysuwem teleskopowym o głębokości kopania nie mniej jak 5800 mm, 20. dwie łyzki koparki o szerokości 610 mm oraz 305 mm, 21. sterowanie ramieniem koparki za pomocą rozdzielaczy hydraulicznych, 22. wyposażenie w urządzenia sygnalizacji i oświetlenie pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające przepisom prawa, 23. dostawa na miejsce garażowania na koszt Dostarczającego, 24. szkolenie operatorów w zakresie obsługi technicznej, 25. wymagane przeglądy serwisowe co 500 mtg.
c) sprzęt winien być wyposażony w urządzenia sygnalizacji i oświetlenie pozwalające na poruszanie się po drogach publicznych i odpowiadające przepisom prawa, d)gwarancja na przedmiot dostawy nie mniejsza niż: 12 m-cy, liczona od daty odbioru potwierdzonego protokołem odbioru. e)dostawa na miejsce garażowania w siedzibie Zamawiającego na koszt Wykonawcy f) warunki płatności: przelewem w ciągu 30 dni. Płatność będzie następowała w trzech transzach: I - 75 % wynagrodzenia umownego brutto - po dostarczeniu przedmiotu zamówienia i odbiorze potwierdzonym protokołem odbioru, II - 25% wynagrodzenia umownego brutto - w terminie do 31 stycznia 2010 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 43.26.00.00-3.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, spełniają wymogi art.22 ust.1 ustawy co zostanie potwierdzone oświadczeniami i dokumentami wymienionymi poniżej.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty wg zał. nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e).Pełnomocnictwo podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6.Opis techniczny potwierdzający spełnianie parametrów technicznych określonych w Opisie przedmiotu zamówienia.wg zał. nr 4. Każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę powinien złożyć osobno dokumenty wymienione w pkt. 2,5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, ustanowienia dynamicznego systemu zakupów, zwrotu kosztów udziału w postępowaniu, oraz zawarcia umowy ramowej.
DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG WODNYCH I KANALIZACYJNYCH W SIEWIERZU
Andrzej Dyszy
|