Wykonanie otworu wiertniczego Gołuchowice G-1 z przeznaczeniem na studnię głębinową
Numer ogłoszenia: 26812 - 2009;
data zamieszczenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 13.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych , ul. Ściegna 9, 42-470 Siewierz, woj. śląskie, tel. 0-32 6741338, faks 0-32 6741338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Budżetowy jednostki samorządowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie otworu wiertniczego Gołuchowice G-1 z przeznaczeniem na studnię głębinową.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia w przetargu nieograniczonym jest realizacja zadania pn. Wykonanie otworu wiertniczego Gołuchowice G-1 z przeznaczeniem na studnię głębinową 2. W ramach realizowanego zadania przewiduje się wykonanie otworu studziennego o wydajności ok. 50 m3/h, i głębokości ok. 90,0m, który będzie ujmował wody podziemne z utworów triasu środkowego. 3. Szczegółowy zakres prac będący przedmiotem zamówienia został określony w projekcie prac geologicznych wraz z aneksem i obejmuje: 4. Wiercenie urządzeniem mechanicznym, systemem udarowym lub obrotowym na płuczkę biodegradującą: świdrem do głębokości około 10,0m pod rury o średnicy ? 18 m, osadzone szczelnie w korku cementowym wykonanym do powierzchni po związaniu cementu, świdrem pod rury o średnicy ? 16 m, do głębokości około 30,0m następnie świdrem pod rury o średnicy ? 11 3/4, do ostatecznej głębokości około 90,0m (5,0m poniżej spągu dolomitów kruszconośnych) 5. Zabudowę kolumny filtracyjnej, przy użyciu prowadników, wykonanej z rur grubościennych PVC DN 200, o grubości ścianki s-10mm, średnicy wewnętrznej ?200mm i przewidywanej konstrukcja filtra: kolumna filtracyjna PCV - ? 200mm rura nadfiltrowa PCV - dł. 65,0m (0,0 - 65,0m) filtr właściwy PCV - dł. 20,0m (65,0 - 85,0 m) rura podfiltrowa PCV - dł. 5,0m (85,0 - 90,0m). 6. Umieszczenie obsypki żwirowej, kwarcowej o granulacji 2-5mm, a następnie przybitki z piasku o grubości 5,0m i zaiłowanie do powierzchni. 7.Przeprowadzenie pompowania oczyszczającego i pomiarowego w tym: pompowania oczyszczającego, pompą głębinową o wydajności ok. 50-80m3/h, do czasu całkowitego oczyszczenia wody z zawiesin mechanicznych stabilizacji poziomu zwierciadła odkażania trwającego co najmniej 24h. pompowania oczyszczającemu do czasu usunięcia środka odkażającego. pompowania pomiarowego na trzech stopniach dynamicznych, trwających po 24h, wg zasady: I stopień Q1 = 1/3 Qmax II stopień Q2 = 2/3 Qmax III stopień Q3 = Qmax stabilizacji zwierciadła 8. Prowadzenie ciągłego dozoru geologicznego w tym: prowadzenie opróbowania przewiercanych skał prowadzenie obserwacji i pomiarów zwierciadła wody dokumentowanie postępu robót górniczych i geologicznych. 9.Pobór próbek wód i wykonanie analiz bakteriologicznych oraz analiz fizyko-chemicznych, pod koniec każdego stopnia pompowania otworu studziennego Gołuchowice G-1, w zakresie podanym w projekcie prac geologicznych 10.Sporządzenie dokumentacji geodezyjnej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.22.20-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
? Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu studni wierconych o wartości co najmniej 100 000 zł. (słownie sto tysięcy zł) brutto każde. Powyższe powinno wynikać z załączonego wykazu robót - wg załącznika nr 5, oraz powinno być potwierdzone dokumentami, że prace te zostały wykonane należycie. 4. dyspononują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym: a) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia w zakresie kierowania robotami górniczymi b) minimum 1 osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania prac w zakresie poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych Powyższe należy opisać w przedkładanym wykazie osób wg załącznika nr 4 oraz potwierdzić stosownymi uprawnieniami. Zamawiający oceni spełnienie warunków na podstawie przedłożonych dokumentów - wg kryteriów spełnia lub nie spełnia..
? Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: elem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę, oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty: 1. Formularz oferty wg zał. nr 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument, o którym mowa wyżej uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu, jeżeli oferta będzie podpisana przez osobę (y) upoważnioną(e). 4. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg zał. nr 2. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania wg zał. nr 3. 6. Wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami górniczymi oraz osób posiadających uprawnienia do wykonywania prac w zakresie poszukiwania i rozpoznawania wód podziemnych - wg zał. nr 4 7. Uprawnienia osób wskazanych w wykazie. 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat i miejsca wykonania- wg zał. nr 5. 9. Dokumenty potwierdzające, że prace wymienione powyżej zostały wykonane z należytą starannością. Wykonawcy występujący wspólnie (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) każdy oddzielnie, nie mogą podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp wg złącznika nr 3, a także muszą spełniać łącznie wymogi, o których mowa w art. 22 ust.1 Pzp wg ząłacznika nr 2. Każdy wykonawca musi złożyć oddzielnie dokumenty wskazane w pkt 2 i 5. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zuwik.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz powiat będziński.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2009 godzina 10:00, miejsce: Zakład Usług Wodnych i Kanalizacyjnych w Siewierzu ul. Ściegna 9 42-470 Siewierz powiat będziński.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
DYREKTOR ZAKŁADU USŁUG WODNYCH I KANALIZACYJNYCH W SIEWIERZU
Andrzej Dyszy
|